Premi a l’originalitat!!!

L’editorial Animallibres ha posat en marxa un concurs de booktubes per celebrar amb els lectors i les lectores el títol número 100 de la col·lecció. «La Formiga» acompanya el públic infantil en el descobriment de la lectura i la seva màgia, a través de llibres divertits i amb un gran potencial educatiu complementats per propostes didàctiques.

La nostra escola ha participat amb un bon grapat de booktubes i hem guanyat el premi a l’originalitat!!! El premi a l’originalitat és per als alumnes Martí Vila i Francesc Gilabert pel seu booktube inspirat en els informatius del llibre Ricard.

Podeu veure el seu booktube clicant AQUÍ.

Enhorabona, campions!