Inauguració de la biblioteca de l’escola!

Ahir vam culminar el dia de la millor manera possible, amb la inauguració de la nova biblioteca de l’escola! Ara es poden trobar diferents espais ben definits: zona de menuts/des, zona de grans, zona de ludoteca, zona de recerca d’informació, zona de conta-contes, zona de projecció i zona de treball en grup. I el millor de tot, en conjunt és un espai agradable que incita a entrar-hi i assaborir una bona lectura.

Ha estat un procés llarg, de disseny dels diferents espais, de cercar el mobiliari més adequat, de muntatge, d’organització, de decoració… Ara bé, ha estat un procés que hem viscut amb molta il·lusió perquè sabíem que el resultat ens meravellaria!

Res de tot això hauria estat possible sense la subvenció i la col·laboració de l’AMPA! Gràcies per proposar-nos el projecte de remodelació i facilitar-nos els mitjans econòmics!

Aquí teniu una pinzellada de com ha quedat! Ara bé, us invitem a venir i veure-ho en primera persona. No us decebrà! 😍