Excursió a Ulldecona

El passat dijous llarder l’alumnat de 4rt  vam anar a Ulldecona a visitar les pintures rupestres. Allí vam realitzar diferents activitats relacionades amb la prehistòria. Ens van explicar moltes coses sobre diferents eines i materials que utilitzaven les persones en aquella època. També vam veure com feien foc i vam practicar la talla de sílex.

Aquesta sortida està relacionada amb el projecte “Ossos, pedres i bisons” que hem fet a l’escola sobre la prehistòria. L’alumnat va gaudir molt de les activitats i van seguir aprenent sobre els nostres avantpassats llunyans.

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum de la sortida.