Col·laborem amb La Marató de TV3

Recordem que el proper dilluns dia 17 és l’últim dia per aportar el vostre granet de sorra i col·laborar amb La Marató de TV3, recaptació de la qual enguany anirà destinada a la investigació del càncer.
Com ja sabeu, podeu contribuir aportant una joguina o un llibre que ja no s’utilitzi i que estigui en bon estat. També es poden portar polseretes, collarets, etc., fets pel propi alumnat.

Aquests objectes els vendrà l’alumnat de 6è a un preu simbòlic al mercadet que durem a terme el proper dimarts dia 18.

El mercadet estarà obert durant l’horari lectiu per a l’alumnat i el professorat. I també de 12.30 a 13.00h i de 16.30 a 17.00h per a les famílies.

L’alumnat de primària podrà portar alguns pocs euros per participar al mercadet.

Tots som escola, tots som solidaris!!!