647,13€ per a la investigació del càncer infantil

La comunitat educativa de l’escola L’Assumpció ha demostrat, una vegada més, que quan es tracta de ser solidaris/es no hi ha res que ens aturi! Enguany entre tots i totes hem aconseguit recaptar 647,13€ que aniran destinats íntegrament a la investigació del càncer infantil a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Amb al nostre granet d’arena contribuirem a millorar els tractaments del càncer infantil i apropar-nos al somni que tots tenim: que un dia tots els infants i adolescents amb càncer es puguin curar!

Aprofitem per donar les gràcies a l’AMPA per endolcir-nos la tarda del divendres passat dia 19 amb el berenar solidari de xocolata amb croissant que ens va oferir a tota l’escola.

Quin cacau hem muntat!!! 🍫💙