3r DIA DEL PROJECTE DE CENTRE A LA COMUNITAT DE MITJANS

Seguim un dia més convertint la nostra escola en un museu…

Avui els i les alumnes de 1r continuem creant les estructures de Yayoi Kusama amb ajuda de les famílies, els xiquets i les xiquetes han seguit pintant la seva caixeta de fusta perquè quedi ben bonica i seguim retallant els cercles perfectes de diferents colors.

Els xiquets i les xiquetes de 2n continuem pintant la gran estructura de “plastina” amb ajuda de les famílies, també estem acabant de pintar el “balloon dog” i fent flors per al nostre Puppy.

L’alumnat de 3r V avui hem pintat quadres d’Alexander Calder i 3r R hem fet entre tots un collage de Van Gogh del quadre “la nit estrellada”.

Aquí us deixem un tastet d’algunes imatges.