2n DIA DEL PROJECTE DE CENTRE A LA COMUNITAT DE MITJANS

Avui 21 de març seguim treballant per a convertir la nostra escola en un museu…

Els xiquets i xiquetes de 1r amb ajuda de les famílies, seguim treballant amb les escultures de Yayoi Kusama, fent cercles perfectes i pintant les caixetes de fusta per a cada xiquet i xiqueta.

A 2n els xiquets i les xiquetes, amb ajuda de les famílies hem acabat el nostre Puppy diferent, seguim fent flors per al nostre Puppy gegant, pintant el “balloon dog” i dissenyant una escultura de Jeff Koon amb diferents materials.

L’alumnat de 3r V, hem començat a crear els follets informatius sobre Alexander Calder i també hem preparat l’esboç dels nostres quadres. I l’alumnat de 3r R continuem treballant a Van Gogh, avui amb dos dels seus grans quadres: l’autorretrat i els Girasols.

L’alumnat està gaudint molt amb totes les propostes.

Aquí us deixem un tastet d’algunes imatges.