1071,24€ per combatre el càncer infantil!

La comunitat educativa de l’escola L’Assumpció ha demostrat, una vegada més, que quan es tracta de ser solidaris/es no hi ha res que ens aturi! Enguany entre tots i totes hem aconseguit recaptar 1071,24€ que aniran destinats íntegrament a combatre el càncer infantil.

Aquest any, però, ens hem sensibilitzat i ens hem solidaritzat molt especialment amb Kevin Navarro Afrenie, alumne de la nostra escola que pateix una malaltia greu. De manera que la recaptació ha quedat distribuïda de la següent manera:

Amb al nostre granet d’arena contribuirem a millorar els tractaments del càncer infantil i apropar-nos al somni que tots tenim: que un dia tots els infants i adolescents amb càncer es puguin curar!

Aprofitem per donar les gràcies a l’AMPA per endolcir-nos la tarda del divendres passat dia 18 de febrer amb el berenar solidari de xocolata amb croissant que ens va oferir a tota l’escola.

Quin cacau hem muntat!!! 🍫💙