Visita de l’autor a 5è

Aquest curs els alumnes de cinquè hem llegit el llibre, “En Benjamí i el semàfor que mai no es posava verd” de Toni Sans i Ruben Montañá. Durant la lectura del llibre, l’aspecte més inversemblant és potser la banalitat amb què es tracta la desaparició del pare, circumstància clau en la vida de qualsevol nen i nena.

És una història senzilla que ha merescut el XXXV Premi de Narrativa Infantil i Juvenil Guillem Cifre de Colonya.

Pel que fa al gust lector dels alumnes, el llibre va agradar moltíssim, ja que fins l’últim capítol vam estar envoltats de misteris i secrets que ens van sorprendre i intrigar fins al punt d’estar pendents de la segona part, que tal i com ens va avançar en Ruben, ja estar a punt de sortir.

La visita de l’autor va ser molt interessant i mitjançant jocs i reptes que proposava l’il·lustrador, (en alguns moments recordava a les novedoses Escape Rooms), els alumnes havien de desxifrar uns codis per tal d’aconseguir una solució final. En definitiva, una tarda molt entretinguda, on van poder aconseguir una dedicatòria del Ruben, l’il·lustrador del llibre.

Clicant a la imatge accedireu a l’àlbum

Resultado de imagen de en benjami i el semafor