VIII Certamen de Lectura en veu alta

Durant aquestes darreres setmanes, els alumnes de C.mitjà i C.superior van començar el procés de selecció per al VIII Certamen de Lectura en veu alta. Tots els anys l’escola participa ja que és una manera de motivar a l’alumnat a llegir. Hem realitzat tres fases: la Fase Aula, la Fase Nivell i la Fase Cicle:

Fase Aula: el grup classe es va preparar una lectura que van exposar a la resta de companys i companyes i es van classificar quatre alumnes per classe.

• 3r Verd: Lluc Casanova Santiago, Thiago Torres Pujol, Aitor Bonet Navarro i Aina Tomàs Rovira.
  • 3r Roig: Alexandra Franch Guillem, Carla Miró Fabra, Mar Curto Aragón i Axel Sánchez Bohigues.
  • 4t Verd: Kilian Chavete Llambrich, Mar Tomàs Bertomeu, Sira Folch Rius i Patricia Fabra Kriegerova.
  • 4t Roig: Clàudia Bertomeu Montañés, Martina Fumadó Porres, Idaira Fabra Cabrera i Maria Porres Aliau.
  • 4t Blau: Miren Gilabert Ortega, Mar Aliau Cebolla, Marc Martí Arques i Nil Tomàs Roca.
  • 5è Verd: Ainhoa Piñol Curto, Mirela Gisbert Alcalà, Tània Morelló Pagà i Abril Callau Castells.
  • 5è Roig: Clàudia Arques Galimany, Quim Beltran Piñol, Emma Fernández Pagà i Clàudia Zaragoza Soriano.
  • 6è Verd: Carla Casanova Valldepérez, Mar Aragonés Torralbo, Irune Franch Adell i Aleix González Casanova.
  • 6è Roig: Cristina Rojas Fabra, Roger Casanova Gilabert, Iveth Bo Panisello i Adriana Casanova Santiago.

Fase Nivell: en una segona ronda, els i les representants de cada nivell van tornar a llegir una altra lectura davant del jurat. Aquest cop, només es van classificar tres alumnes de cada nivell.

• 3r: Thiago Torres Pujol, Lluch Casanova Santiago i Alexandra Franch Guillem.
  • 4t: Mar Aliau Cebolla, Mar Tomàs Bertomeu, Sira Folch Rius i Martina Fumadó Porres.
  • 5è: Mirela Gisbert Alcalà, Clàudia Arques Galimany i Emma Fernández Pagà.
  • 6è: Roger Casanova Gilabert, Mar Aragonès Torralbo i Carla Casanova Valldepérez.

I finalment, aquesta setmana hem realitzat la Fase Cicle. La guanyadora i la finalista de la Fase Cicle de C. Mitjà, en aquest ordre, han estat:

• Mar Tomàs Bertomeu i Mar Tomàs Cebolla.

I la guanyador/a i la finalista de la Fase Cicle C. Superior, en aquest ordre, han estat:

• Clàudia Arques Galimany i Mar Aragonès Torralbo.

L’elecció no ha estat fàcil, donat la implicació i el nivell mostrat per l’alumnat. Clicant damunt l’enllaç, podreu visualitzar fotos i videos: