VI Certamen lectura en veu alta

Aquest mes de febrer, des de la comissió PLEC hem dut a terme el VI Certamen de Lectura en Veu Alta on hi ha participat l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior.

Durant diversos dies hem dut a terme les diferents fases: aula, nivell i cicle.

• Fase Aula: el grup classe es va preparar dos lectures que van exposar a la resta de companys i companyes i van classificar-se quatre alumnes per classe.
  • Fase nivell: en una segona ronda, els i les representats de cada nivell van tornar a llegir dos lectures noves davant del jurat. Aquest cop, només es van classificar tres alumnes de cada nivell.
  • Fase cicle: en la darrera ronda i a nivell de cicle i, novament, davant del jurat es va escollir dos alumnes, un de cada cicle, que seran les persones encarregades de representar l’escola al Certamen Nacional de lectura en veu alta que es farà a Tortosa. Juntament amb els dos guanyadors també vam escollir a dos finalistes de substituts, un de cada cicle, per si els guanyadors no poguessin assistir al Certamen de Tortosa.

L’elecció no va ser gens fàcil, donat la implicació i el nivell mostrat per l’alumnat. Tot i això, els i les alumnes que vam triar són:

• Cicle mitja: Guanyadora: Bianca Casanova (4t) Finalista: Clàudia Arques (3r)
  • Cicle superior: Guanyadora: Noa Sánchez (6è) Finalista: Orland Curto (6è)

El jurat ha estat compost per diversos membres, entre els quals hi destaquen els membres de la Comissió PLEC i  tres persones externes a l’escola. Un d’ells a estat l’autor i mestre Baltasar Casanova, l’altre, el Regidor d’Ensenyament i Cultura de l’Ajuntament i mestre Carlos Serra i per acabar el coordinador LIC de la nostra zona educativa Sisco Ollé.

Estem satisfets del treball fet a les aules i estem convençuts que el Certamen és una eina molt útil per millorar la capacitat lectora dels nostres alumnes.

Desitgem molta sort als guanyadors del Certamen en la propera fase territorial que es farà a Tortosa.

Cliqueu damunt la imatge i trobareu el recull de vídeos i fotos de les lectures fetes pels alumnes.