V Certamen literari escolar, Cicle Mitjà

Aquest curs es celebra el XIV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA. Aprofitant aquest concurs literari, des de la nostra i des de fa 5 anys que organitzem un certamen literari intern.

Els objectius d’aquest concurs són treballar les habilitats per poder realitzar una bona lectura en veu alta amb aspectes com la vocalització, pronunciació, velocitat lectora, entonació i interpretació. Paral·lelament es crea una dinàmica de col·laboració a les aules on tots els alumnes fan de lectors i espectadors i opinen sobre l’actuació de cadascú.

A més de tots aquests objectius didàctis, el concurs intern també serveix per escollir a dos alumnes, un de cicle mitjà i un de superior que seran els representants de l’escola en el XIV Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta que es farà a Tortosa en una primera fase territorial.

Per seleccionar aquests alumnes hem realitzat tres fases a nivell intern. Una primera fase d’aula, una segona de nivell i finalment una de cicle.

L’alumna seleccionada de Cicle mitjà, ha estat:

• Bianca Casanova Din.

Des de l’equip docent de l’escola, valorem molt positivament la implicació de tot l’alumnat i agraïm la col·laboració dels mestres i persones externes del centre que han format part del jurat.

FASE NIVELL
FASE CICLEResultat d'imatges de certamen en veu altaClicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum