Tallers de pesca sostenible

El passat dilluns dia 7 d’octubre els alumnes de la Comunitat de Grans (4t, 5è i 6è) van participar dels tallers de pesca sostenible organitzats pel Grup d’Acció Local de Pesca amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat de la importància de pescar de forma sostenible per aprendre a estimar i respectar el mar.

L’alumnat va poder vivenciar en primera persona l’art de la pesca sostenible a partir de quatre tallers amb els quals van experimentar el treball dels pescadors, les arts tradicionals de pesca, la cadena tròfica del peix, les marques comercials i la vida en un vaixell a través de la realitat virtual, essent un èxit total aquesta darrera.

L’alumnat s’ho ha passat genial. Ha estat una experiència molt enriquidora. Agraïm haver pogut gaudir d’aquesta experiència.

Si esteu interessats en veure com va transcorre la jornada, podeu accedir als següents vídeos.