Sortida MÓN NATURA

Divendres 26 d’octubre els alumnes de 5è vam anar a Món Natura Delta de l’Ebre, un  centre d’interpretació pensat per entendre i gaudir la màgia del Delta.

Allí vam realitzar diverses activitats:

• Les salines. Allí vam descobrir el valor de la sal mitjançant la recreació d’unes salines.
  • Documental per viure el pas de les estacions al llarg d’un any al nostre territori.
  • Obrint unes finestres màgiques vam observar imatges i vam escoltar sons reals que fan els diferents animals autòctons.
  • Mitjançant una projecció al terra de la sala vam contemplar formació del nostre Delta.
  • Mirador 360º. Vam gaudir d’unes vistes privilegiades d’un dels llocs més emblemàtics a nivell ornitològic, observant ànecs i flamencs.
  • A l’aula del centre vam descobrir missatges enterrats en sal i, després de veure un vídeo, vam haver de saber si eren verdaders o falsos.
  •  L’espavilat del Delta.  Divertida gimcana on cada prova ens va portar a descobrir i conèixer els diferents espais del centre i superar una cursa amb barca de perxar per esdevenir uns autèntics espavilats del Delta.

Ens ho vam passa súper bé!!!

Clica aquí per veure l’àlbum complet