Protagonistes Musicals

Durant aquest segon trimestre l’alumnat de 6è s’ha convertit en els protagonistes musicals de l’escola. Aquesta tasca ha consistit en seleccionar el fil musical que escoltem a l’escola.

Per dur a terme aquesta tasca l’alumnat s’ha organitzat en grups i, ha investigat i seleccionat una música relacionada amb la setmana en curs. Això ha donat com a fruit que aquest trimestre hem pogut escoltar música molt actual a gust dels i de les més grans de l’escola.

Aquest tercer trimestre li toca el torn a l’alumnat de 5è convertir-se en els protagonistes musicals de l’escola. Així que, de ben segur ens continuaran deleitant amb cançons molt properes als seus gustos.