Projecte Bullying l’Assumpció

La nostra escola va demanar desenvolupar el Programa d’Innovació Educativa #aquiprobullying de prevenció, detecció i intervenció enfront l’assetjament entre iguals d’acord Resolució ENS/881/2017. Aquest programa formarà part d’un dels documents més rellevants: el Projecte de Convivència. Un dels pilars de la nostra escola és la creació d’un entorn que afavoreixi i garanteixi el creixement de tot el seu alumnat des del respecte envers un mateix i a l’altre així com la llibertat i la responsabilitat de crear una societat més amable, acollidora i plural.
El projecte posa a l’abast del centre la formació, estratègies i recursos necessaris per la prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament; amb la participació de tota la comunitat escolar, especialment de l’alumnat, qui actuarà com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Clicant a la següent imatge podreu accedir al document complet: