PRESENTACIONS INICI DE CURS

Aquest any, la situació actual ens porta a reinventar-nos. És per aquest motiu que donat que no hem pogut fer les reunions d’inici de curs presencialment amb les famílies, l’alumnat de la comunitat de grans (4t, 5è i 6è) ha estat l’encarregat de preparat el guió i l’explicació d’aquesta reunió.

Durant les sessions de cultura digital, l’alumnat ha preparat l’exposició i, a posteriori, l’hem enregistrat amb l’ajuda dels mestres de cultura digital.

Un cop finalitzat, hem enviat a les famílies el resultat final a través de l’aplicació Google Xat.

Si no us voleu perdre els vídeos, només heu de clicar a sobre de l’enllaç de la presentació que vulgueu veure.

Esperem que gaudiu molt.