Pintem els banquets!

Com ja sabeu, el curs passat tot l’alumnat de la nostra escola vam decidir fer un projecte comú: “Un pati diferent és possible”. Des del grup impulsor de Xarxes, es va proposar que es faria una setmana d’aturada general de les classes curriculars a finals del mes de març per elaborar el producte final, però caldria una organització prèvia.

Per a tal fi, es van sistematitzar sessions de dues hores quinzenals al calendari, en què els diferents grups d’alumnes, acompanyats del suport docent, s’encarregarien i es responsabilitzarien de la transformació d’un dels racons del pati.

Així que a principi d’aquest curs, les dues classes de 1r de l’Assumpció ens vam juntar per veure quin seria el nostre racó. Després de veure diferents imatges a la pdi i de debatre quin racó seria el que podríem restaurar, vam triar donar una nota de color als banquets. Segur que els deixarem fantàstics i tindreu moltes ganes de seure-hi a tots!