Padrins lectors

Ja hem començat el Projecte Padrins Lectors de 5è a P-5!!!

El Projecte Padrins Lectors entre 5è i P-5 vol reforçar el treball de lectura en Veu alta, així com el de Comprensió Lectora. Si aconseguim millorar tots dos aspectes, millorarem la competència lectora dels/les nostres alumnes. També vol afegir l’element del gust per la lectura, vist que la motivació i predisposició són molt necessàries.
A més a més, els vincles personals entre alumnes grans i petits/es i el clima entre les etapes d’infantil i primària seran del tot favorables; fet que també beneficiarà el canvi d’etapa dels/les nostres alumnes més petits.

Som-hi!