Ja tenim missió de centre!

El passat dijous, 30 de gener, des les 9.00 h del matí fins les 17.00 h de la tarda, tota la comunitat educativa de l’escola (alumnes, mestres, famílies i personal no docent) van tenir la possibilitat de votar una frase de les 3 que es proposaven per escollir quina s’adequava més a la identitat del centre, la nostra raó de ser i en quina direcció volem dirigir la nostra escola. Els/les responsables de les meses electorals van ser els/les alumnes de sisè que, durant tot el dia i per torns, van estar a la taula fent de presidents/es i vocals per tal de controlar qui votava i registrar cadascuna de les participacions. Per tant, aprofitem per felicitar als tutors/es de sisè i a tot l’alumnat per la seva dedicació.

En total van votar 404 membres de la comunitat educativa amb els següents resultats:

1. Aprenem junt/es per transformar-nos en persones curioses, creatives i competents, 79 vots.
  2. Despertem emocions per construir un món ple de coneixements, 107 vots.
  3. Descobrim per avançar, creem per aprendre i eduquem per a respectar, 213 vots.
  4. En blanc, 1 vots.
  5. Nuls, 4 vots.

Participació:

• Famílies, 136 vots.
  • Alumnes, 233 vots.
  • Mestres, 24 vots.
  • Personal no docent, 11 vots.

Aquí teniu els resultats representats gràficament amb els percentatges de participació i resultats obtinguts

Per veure algunes imatges de la jornada de votacions, cliqueu AQUÍ.

En definitiva, l’escola L’Assumpció ja té missió de centre:

“Descobrim per avançar, creem per aprendre i eduquem per a respectar”.

Estem molt satisfets/es amb els resultats de participació de tota la comunitat educativa. Moltes gràcies per la vostra participació i recordem que si remem tots/es en la mateixa direcció com un equip, ens resultarà molt més fàcil assolir qualsevol repte i/o objectiu que ens plantegem.