Minories que fan una majoria

Aquest any La Marató de TV3 tracta sobre malalties minoritàries i a la nostra escola volem col·laborar en aquesta causa. Per això, conjuntament amb l’AMPA, hem organitzat el tradicional mercat solidari al pavelló Josep Luque per al proper divendres 13 de desembre.

Entre el dilluns 9 i el dijous 12 de desembre l’alumnat haurà de portar a la seva classe joguines o llibres que ja no utilitzin i que estiguin en bon estat. També poden portar polseretes, collarets, manualitats… fets per elles i ells. Aquests objectes seran venuts per l’alumnat de sisè a un preu simbòlic.

L’horari del mercat serà:

• Durant l’horari lectiu estarà obert per a l’alumnat i el professorat;
  • de 12.30 a 13.00 h i de 16.30 a 17.00 h per a les famílies.

L’alumnat de primària pot portar alguns pocs euros per participar en el mercat.

Tots som escola, tots som solidaris!!!