Lliurament de premis de Sant Jordi

El passat divendres 23 d’abril es va celebrar a l’escola la Diada de Sant Jordi i una de les activitats que vam realitzar va ser el lliurament d’un diploma i un llibre, tant a infantil com a primària:

• A infantil vam atorgar els premis a la creativitat i originalitat en la creació de l’auca de Sant Jordi.
  • A primària vam atorgar els premis a l’esforç lector en reconeixement a la dedicació i al progrés en la lectura.

Un alumne/a de cada classe va ser escollit pel seu tutor/a. Va ser una decisió difícil, ja que molts són els i les que s’han esforçat al llarg del curs. Durant el dia, els diferents grups-classe van anar passant pel racó de Sant Jordi que es va muntar per donar llum i color a aquesta celebració tant significativa a l’escola. Així que un/a membre de l’equip directiu va anar fent entrega dels premis a l’alumnat escollits. Seguidament, es van fer fotos, les quals podeu visualitzar a continuació, fent clic damunt la imatge.