Ja hem començat amb el bibliopati i el préstec de llibres

Ja hem començat amb el bibliopati i amb el préstec de llibres de la nostra biblioteca i, podem dir que ha estat tot un èxit!

Cada grup-classe té assignat un dia a la setmana per poder anar a l’hora del pati a la biblioteca si ho prefereixen. Allí poden llegir i mirar llibres, contes, revistes; jugar a jocs de la ludoteca i passar una estona amb els Chromebooks. S’ho passen molt bé!

A més a més, també ha entrat de nou en funcionament el servei de préstec. Cada grup-classe també té un dia assignat per realitzar el préstec i poden agafar un llibre, un conte o una revista i emportar-s’ho a casa durant quinze dies per llegir. D’aquest manera, donem a l’alumnat la possibilitat de llegir a casa i agafar un hàbit lector tant important per millorar i seguir avançant en els aprenentatges.

Famílies, us animem a que motiveu als vostres fills/es a llegir, ja que amb la vostra implicació els ajudeu a adquirir un bon hàbit lector. La clau és el treball conjunt entre l’escola i la família!