HallowRoom a l’escola L’Assumpció

Aquest any i com a novetat el claustre de l’Assumpció va preparar per a l’alumnat de tota l’escola un HallowRoom. Aquesta activitat consistia a fer diferents propostes repartides per les aules com ara: buscar paraules a una aula fosca, lletres amb espuma, boles de colors, gelatines monstruoses, caixes sorpresa… Al següent enllaç podeu veure un petit recull:

Tota la comunitat educativa estem molt contents i contentes dels resultats. Ara ja estem preparant la pròxima aventura…!

També volem agrair a totes les famílies la seua ajuda i implicació en actes com aquest.