FESTIVAL DE SANT JORDI

El passat dimarts 23 d’abril vam celebrar el festival de Sant Jordi a la nostra escola.

Durant el festival vam fer diversos reconeixements a l’alumnat. En primer lloc als alumnes que varen guanyar el concurs de dibuix de Sant Jordi que es fa a E. Infantil. Després als guanyadors/es i finalistes del Certamen de Lectura en Veu Alta que fem als cicles mitjà i superior, i també als alumnes de tota primària que van destacar pel seu esforç lector al llarg del curs. Per acabar, també vam donar un detall als guanyadors del concurs d'”El llibre misteriós” i als alumnes que es van presentar al concurs en llengua anglesa “The Fonix”.

Durant el festival vam poder gaudir de dues danses dels alumnes d’educació infantil, i de diversos poemes que ens van recitar els guanyadors i finalistes del Certamen.

També vam reconèixer el suport de l’AMPA a totes les activitats que es fan per Sant Jordi (muntatge de la paradeta de llibres, regal d’un llibre per a cada aula, aportació econòmica per als punts de llibre…) i la col·laboració als membres de fora de l’escola que vam formar part del jurat del Certamen de lectura en Veu Alta de L’Assumpció.

Un any més la passió pels llibres i la lectura va ser present durant tot el dia a la nostra escola. Desitgem que aquesta passió continuï durant tot l’any!!!

Per veure l’àlbum sencer de fotos i vídeos, feu clic AQUÍ.