Ens movem… A la Setmana de la Mobilitat Europea!

A l’escola ens hem unit a la Setmana de la Mobilitat Europea, i per això les xiquetes i xiquetes hem fet diferents activitats per commemorar este dia.

La comunitat menuda i l’alumnat de primer van anar caminant al Parc del Riu, allí van fer diferents jocs i s’ho van passar molt bé.

Les i els alumnes de 2n i 3r van anar en bicicleta fins a l’embarcador, en arribar allí van menjar-se un entrepà i després van fer diferents jocs i l’alumnat de 4t i 5è van anar a Balada en bici i a més a més, van tenir l’oportunitat de visitar l’Illa de Gràcia.

Finalment, l’alumnat de 6è va participar en la jornada que organitzava l’Ajuntament de Deltebre, al Centre Fluvial del Delta, on van fer diferents jocs populars i també alguna xerrada envers la sostenibilitat.

Va ser un dia per conscienciar a tota la comunitat educativa de la necessitat de moure’ns pel nostre poble de manera sostenible: amb bicicleta, caminant, patinant… Tenim la sort de viure a entorn privilegiat i per aquest motiu entre totes i tots l’hem de CUIDAR!