Dia Mundial del Medi Ambient

El dia 5 de juny, l’alumnat de 4t i 6è va participar en l’activitat organitzada per Escoles Verdes juntament amb diversos centres educatius del territori per dur a terme un acte reivindicatiu. Durant la jornada, vam poder gaudir de la lectura d’un manifest i de l’actuació de Joan Rovira amb la cançó El meu riu. Finalment, vam acabar l’acte amb el desplegament d’una pancarta gegant amb el lema Sigues el canvi que vols veure al món. Per a la seva creació van participar un total de 37 centres de les Terres de l’Ebre. Per amenitzar la sortida i conscienciar-nos amb la sostenibilitat i la cura del medi ambient, vam aprofitar la sortida per anar amb bicicleta.