CONSELL D’ALUMNES

Ahir la tarda, els delegats i les delegades del Consell d’Alumnes i del Comité Verd va dur a terme l’última sessió.

L’objectiu del grup és fomentar i dinamitzar la participació de l’alumnat i fomentar els valors democràtics de la societat a dins l’escola. La sessió va estar enfocada a parlar sobre què han fet al llarg del curs, què és el que més els ha agradat, quins aspectes millorarien i també aportar noves idees per al pròxim curs. La sessió s’ha desenvolupat mitjançant una dinàmica que ha permès la participació i la col·laboració entre nivells.

La tarda va resultar molt profitosa i el consell està molt content de la participació i la implicació per part de l’alumnat. Continuem endavant!!!