Colònies de 6è a la Vall de Núria

El dimecres 26 de febrer a les 6.30 h del matí, 34 alumnes i 4 mestres de l’escola L’Assumpció vam iniciar el viatge de sisè a la Vall de Núria. Amb una mica més de 4 hores de viatge, vam arribar al cremallera de Ribes de Freser i ràpid perquè anàvem justos de temps vam iniciar l’últim tram del viatge. El cremallera és l’únic mitjà de transport per poder accedir a la vall, ja que no hi ha carreteres ni camins per on puguin passar cotxes. El tram del cremallera ascendeix un total de gairebé 1000 metres de desnivell positiu en 12 quilòmetres i tarda una hora.

A les 12.30 h una vegada arribats, vam dinar i agafar tot el material (esquís, pals, casc i botes). A les 14.30 ja estaven esquiant per grups del mateix nivell fins les 16.30 h de la tarda, un berenar d’entrepà de fuet i cap a les habitacions a dutxar-se i desfer maletes. Abans de sopar ens van fer un xerrada de muntanya i després ja vam anar a sopar i descansar, ja que l’endemà a les 10 h del matí ja tornaven a estar esquiant.

En total van poder esquiar gairebé 9 hores amb monitor i 1 hora lliure. Pel que fa als menjars, esmorzars, dinars, i sopars, el menú era molt variat, ja que hi havia bufet i es podia escollir entre una infinitat de plats, des de primers com ensalades, pasta, llegums, arròs, a segons de carn cuinada, a la brasa, diferents tipus de peix, ous, i molts d’altres plats al gust de tothom. Pel que fa a l’alumnat, van menjar molt saludablement i es van comportar adequadament a les hores dels menjars.

L’experiència final va ser molt enriquidora, ja que molts d’ells/es mai havien esquiat o trepitjat la neu. Pel que fa al seu comportament amb l’esquí, va estar inigualable, ja que tots/es van esquiar durant els 3 dies i ningú/na es va rendir. Van demostrar que amb esforç i actitud es pot aconseguir qualsevol repte que un/a es proposi. Un viatge molt profitós que segur que la majoria d’ells/es mai oblidaran. Ens van demostrar que són més madurs/es del que ens pensàvem i que es pot anar amb ells/es a qualsevol lloc.

Felicitats xics i xiques per la gran sortida que vam poder compartit tots/es junt/es a la Vall de Núria

Clicant a la foto accedireu a l’àlbum