Aportació econòmica a Prograt Deltebre!

Durant la setmana del Projecte de Centre “Ens cuidem a través de…” els alumnes de segon van elaborar sabó artesà per després poder vendre’l el divendres per la tarda a una paradeta fora al pati de l’escola.

Vam vendre gairebé tots els sabons i, en total, vam recaptar 120 €! Entre tota la classe vam decidir que aquests diners anirien destinats a l’Associació “Progat Deltebre” i ens vam posar en contacte amb la responsable de l’Associació i es va posar molt contenta. Vam acordar un dia per tal que vingués a l’escola a recollir els diners i ens vam fer alguna foto que podeu veure clicant damunt la imatge.

D’aquesta manera l’alumnat pren consciència de la importància d’ajudar els animals sense sostre i com es pot evitar sobrepoblació de gats.