1r: Els bancs del pati

Ara sí ja podem dir que ha estat possible! L’alumnat de 1r, amb l’ajuda de les famílies, l’Ajuntament, la brigada i l’equip de mestres, ha acabat de pintar els banquets del pati. Dins el projecte d’escola d’aquest curs, “Un pati diferent és possible”, hem canviat la imatge dels nostres bancs de Primària. Aquí teniu el resultat:

N’hem dissenyat  set: banc del futbol, de pensar, dels colors de l’amistat, de l’esmorzar, dels secrets, de l’amor i banc de la convivència. Ah! i si voleu saber on podeu seure segons les vostres necessitats, hem creat entre tots i totes uns cartells on ho explica. Els trobareu a cada banquet.

Esperem que tinguin molt d’èxit i que tothom vulgui seure-hi. Els voleu provar?