LA ZER I L’ENTITAT MOIANÈS CANTA GUANYEM UN PREMI BALDIRI REIXAC

El projecte Llegendes del Moianès que vam iniciar el curs passat amb l’Associació El Moianès Canta ha estat premiat amb un dels premis Baldiri Reixac a la categoria d’Experiències a l’escola. El premi valora la tasca realitzada al voltant de les diferents llegendes de la comarca que treballem a la ZER conjuntament amb diferents escoles i associacions de la comarca. El projecte pretén recuperar el llegendari popular dels nostres pobles en forma de cantata, perquè els vostres fills i filles puguin interpretar-les en diferents concerts pel Moianès creant xarxa i establint vincles amb les diferents escoles, associacions i professionals de la comarca. Estem molt contents del premi i ens encoratja a continuar treballant així.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *