TOTS JUNTS BUSQUEM BARRERES – 5è

Després de la dinàmica realitzada amb l’alumnat de 5è, es va recollir tot un seguit de barreres i “contrabarreres”.

Denominem barreres aquelles situacions, accions, elements, prejudicis,… que ens dificulten l’accés i l’estada a l’escola.

Hem anomenat “contrabarreres” aquelles accions, perspectives, paraules, elements,… que ens fan més agradable i fàcil la nostra presència i participació a l’escola.

L’alumnat de 5è, com a amfitrió del projecte, ha fet extensiva aquesta proposta als delegats de cada aula de la comunitat de grans, per tal que aquests facin la tasca d’emissaris i comparteixin, amb els seus companys, la missió de detectar tot allò que ens fa tenir més o menys ganes de venir i de ser a l’escola.

Tots junts aconseguirem una Escola Setelsis millorada per a tothom!

Adjuntem dos curts que vàrem veure per presentar a 5è la idea de barrera.

IAN

FOR THE BIRDS