EL CONTE DEL MES – OCTUBRE

Aquest curs, tots els alumnes de l’escola gaudirem cada més d’un conte que se’ns proposa des de la comissió de Biblioteca.

El mes d’OCTUBRE estem submergits en el món de les EMOCIONS. I els més petits de l’escola hem gaudit del conte:

T’estimaré sempre, petitó narra la història de Cueta, una guineu petita que està trista perquè sent que ningú l’estima i per això s’enrabia i s’enfada i perd el control. La seva mare li pregunta què li passa i prova d’ajudar-la. Li explicarà perquè se sent així i mirarà de calmar-la. La Cueta posa en dubte l’amor de la seva mare, vol saber si l’amor es gasta, si es pot trencar i si s’acaba. Però la seva mare li demostrarà que l’amor no té barreres i que l’amor d’una mare vers el seu fill és incondicional i infinit, tot i les entremaliadures que els infants puguin fer.