5th ENGLISH DAY

Avui la Llengua Anglesa ha sigut la principal protagonista i ha sonat per tots els racons de l’escola. Després de dos cursos escolars, hem pogut tornar a celebrar l’ ENGLISH DAY.

La comissió GEP ha organitzat una diada plena d’activitats diverses on la llengua vehicular sempre ha sigut la Llengua Anglesa. D’aquesta manera, els infants han sentit/utilitzat la Llengua Anglesa com a mitjà de comunicació en tots els actes.

Les activitats han sigut múltiples: tallers de dansa, de cançons, de cuina…; una obra de teatre; una passarel·la de moda; lectura de contes; jocs; bingos de números i de vocabulari adaptat als diferents nivells; una visita guiada pel Nucli Antic de Solsona…

Hem comptat amb l’ajuda de famílies, del departament de Llengua Anglesa de l’Institut Francesc Ribalta així com d’alumnes seus i de particulars que han dinamitzat diverses activitats. Moltes gràcies a tots/es ells/es!