CONTES A LA RÀDIO

Hi havia una vegada uns infants de 2n de l’escola Setelsis que van inventar i escriure un conte, on el protagonistes eren ells i els hi va quedar tan i tan bé que van anar a la ràdio a fer de locutors i gravar el seu conte perquè tot Solsona el pogués escoltar.

Doncs si! això que us expliquem no és cap conte. Els infants de 2n van escriure el seu propi conte,  on els personatges són ells i després de treballar-lo van anar a la ràdio per gravar-lo.

Es tracta d’un treball de grup on tots van poder aportar les seves idees i en el que van posar molt esforç i imaginació.

Els dies 1 i 8 d’abril a les 7 de la tarda podreu escoltar a Solsona FM els contes de 2nA i 2nB.

Esperem que us agradin tant el contes com a nosaltres fer d’escriptors i locutors.

Volem agraïr la bona tasca i disponibilitat de Solsona FM a l’hora de dur a terme aquesta activitat.

I conte contat, ja s’ha acabat!