Projecte PATI

El nostre centre va iniciar el curs passat un projecte amb l’objectiu de crear nous espais per als dos patis de l’escola, el d’infantil i el de primària.

El projecte va partir de l’observació, estudi i reflexió del joc que es fa en els diferents espais d’esbarjo… A partir d’aquest estudi i de les propostes i idees dels nens i nenes ens comencem a imaginar com volem els nostres patis.

A principis del curs 2018/19 es comencen a veure els primers canvis i això ens engresca molt a tots plegats doncs aquestes noves propostes resulten tot un èxit entre els nostres alumnes.

Si voleu conéixer més sobre el projecte PATI no dubteu a consultar l’espai dins Els nostres projectes.