Revista escolar “La Finestra”

Amb el desig d’informar-vos de tot el que passa a l’escola, de mantenir oberta una Finestr@ a totes les vostres llars, s’elabora la revista de centre, una eina de comunicació i d’intercanvi que afavoreix l’esperit de permanència al col·lectiu escolar, a la identitat col·lectiva del centre.image

Els primers exemplars de la nostra revista van fer-se gràcies a un aparell molt antic anomenat “ciclostil” que funcionava a mode de petita impremta on després de gravar uns clixés i d’entintar-los, creàvem una modesta revista il·lustrada per dibuixos fets pels nens i nenes de l’escola.

La segona època de La Finestr@ es maquetava de forma professional a una impremta.

Des del gener de 2011, la revista es publica en format digital i es distribueix a través dels entorns digitals de l’escola:  blocs i web del centre.

En aquest espai hi trobareu els diferents números de la revista escolar en versió digital, començant per la primera edició en aquest format, el número 32. Es tracta d’un recull d’experiències i activitats; celebracions, projectes, sortides, xerrades, etc. més significatives dels vostres fills i filles i de tota la comunitat educativa que volem compartit amb vosaltres.

finestra 32  Número 32 page_1Número 33

finestraNúmero 34