Quota de material i socialització

Cada curs, d’acord amb el projecte educatiu i amb l’aprovació del Consell Escolar, s’estableix la quota econòmica conceptuada com a aportació de les famílies per a material escolar.

QUOTA DE MATERIAL

Per tal d’assumir les despeses del material escolar que l’alumnat fa servir a l’escola durant tot el curs, les famílies fan la següent aportació:

Educació Infantil 100 €
Cicle Inicial 70 €
Cicle Mitjà 70 €
Cicle Superior 65 €

La quota és anual i correspon a cada alumne matriculat al centre.

Els pagament es realitza mitjançant l’aplicació TPV que s’activa uns dies abans d’iniciar el nou curs escolar.

L’aportació de material inclou tots els materials que l’alumnat requerirà al llarg del curs:

• Agenda escolar
  • Fotocòpies (paper, tòner i tinta de les impressions).
  • Material d’escriptura i educació plàstica (cartolines, pintures, papers de colors, papers especials, pasta de modelar, ceres, …).
  • Material fungible d’aula (llibretes, paper d’embalar, gomets, clips, tisores, coles, carpetes…) entre d’altres materials que durant el curs cal anar adquirint per a les diferents activitats d’aprenentatge que realitzaran els vostres fills i filles.

QUOTA DE SOCIALITZACIÓ

L’escola i l’AFA promouen la socialització i reutilització dels llibres de text. Socialitzar un llibre significa compartir aquest material entre els alumnes, de manera que se n’allarga la utilitat i se’n fa un ús comunitari en lloc de particular. L’alumne utilitza els llibres i en té cura durant el curs, i en acabar els deixa a l’escola perquè siguin reutilitzats el curs vinent per un altre infant.

Com a socialització també es contemplen els llibres de lectura de les biblioteques d’aula.

La quota de socialització de llibres és anual i només en fa ús els cursos de primària. L’import és de 15 €.