Acollida setembre

Benvolgudes famílies,

L’estiu s’acaba i l’escola comença més aviat que mai. Des de l’AFA ja hem engegat motors i com cada curs posem a la vostra disposició el servei d’Acollida Matiners i d’Acollida de Tarda pel mes de setembre. Al cartell adjunt trobareu la informació i l’enllaç per fer la inscripció dels vostres fills i filles.

En breu us farem arribar tota la informació de les extraescolars, que s’iniciaran el mes d’octubre, i l’enllaç per fer les inscripcions a l’assortit de propostes que hem preparat per aquest curs.

Finalment us volem recordar que ser soci de l’AFA té molts avantatges per les famílies i pel Projecte Educatiu de l’Escola.
Suma-t’hi i fem pinya plegats!!!

AFA Escola St Pau