1r

SANTA CECÍLIA

El passat divendres, vint-i-dos de novembre, vam celebrar la diada de Santa Cecília i la millor manera de fer-ho  va ser omplir l’escola de música i de músics i així ho vam fer al llarg de tot el dia. En total vam fer quatre concerts, un per cada cicle. En cada concert van haver actuacions

SANTA CECÍLIA Llegeix més »

FRUITA I VERDURA A L’ESCOLA

Som escola verda, i un dels projectes en els que participem és el de “Fruita i verdura a l’escola”.  Durant aquest setmana menjarem una peça de fruita o verdura cada dia.  això ho repetirem una setmana al mes. Aquesta setmana ens ha tocat : plàtans, peres, pastanagues i mandarines.

FRUITA I VERDURA A L’ESCOLA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut