LA CLASSE DE LA YAYOI
La classe de la Yayoi comencem l’any treballant els sentits. Amb la proposta d’avui volíem incidir sobretot amb l’olfacte, sense deixar de banda la resta. Hem olorat i tastat cafè liofilitzat (que per sorpresa nostra, ha agradat a la majoria). Posteriorment hem experimentat que passa quan el barregem amb aigua i hem acabat pintant amb […]
LA CLASSE DE LA YAYOI Llegeix més »






















