TALONARIS SORTEIG COLÒNIES

COLÒNIES | Talonaris

Benvolgudes famílies,

📢 us informem que, per aquells nens i nenes que vinguin de colònies, disposem d’uns talonaris amb butlletes per a un sorteig que podeu vendre i que serviran per ajudar-vos a pagar les colònies dels vostres fills i filles. Expliquem el funcionament:

📌 Cada nen/a que s’hagi apuntat a colònies pot demanar un talonari amb butlletes per al sorteig (un talonari màxim per nen/a).

📌 Aquest talonari és gratuït per a l’alumne/a que el demani i la venta de les butlletes és exclusivament per pagar les colònies d’aquest alumne/a.

📌 Cada butlleta té un cost de 2€ i cada talonari consta de 50 butlletes. Per tant, si es ven tot el talonari, disposareu de 100€ per pagar gairebé la totalitat de les colònies si les veneu totes.

📌 Què es sorteja? 🎁

🍽️ Un menú diari per a dues persones al Restaurant Pepet
🥐☕ Un esmorzar per a dues persones al Bar Cafeteria Joica
💅🏼 Un tractament d’ungles al centre estètic Nora Nails

📌 ⚠️ Qui vulgui un talonari per ajudar a pagar-se les colònies cal que ho demani per Whatsapp i ja l’avisarem quan pot passar a buscar-lo ⚠️

📌 El sorteig es farà a la festa de final de curs, el dia 16 de juny. Les bases del sorteig les podeu trobar 🔗AQUÍ🔗.

💥 Si algun alumne/a no s’ha apuntat a colònies però amb l’ajuda dels talonaris pot fer-ho, encara hi és a temps. Aviseu-nos el més aviat possible! 💥

⚠️ MOLT IMPORTANT ⚠️ Cal tornar el talonari buit amb les matrius dels números venuts (el paperet que queda enganxat) per poder posar-los a l’urna i fer el sorteig. Si no es porten els talonaris venuts, aquells números no entraran al sorteig!
❤️ Agraïm molt especialment a les 3 famílies que han col·laborat oferint els regals que sortejarem! Moltíssimes gràcies! ❤️

🤗 Moltes gràcies i esperem poder ajudar-vos per venir de colònies!

Atentament,
Equip directiu de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *