LEXCOVID

L’Escola Sant Jordi ha participat, juntament amb altres escoles, al:
· Projecte LEXCOVID: -Joan Oró- 2021 FCRI: Imaginaris de la pandèmia: la construcció d’un discurs científic en la població infantil a través de la conceptualització dels mots
· Projecte LEXMED: Lèxic mèdic i definició: la construcció dinàmica del significat terminològic a través d’un corpus lexicogràfic escolar.
I és a partir d’aquests que una primera col·laboració ha sigut perquè els lingüistes que treballen en aquests projectes poguessin fer unes infografies terminològiques que pivotegen sobre 25 termes I que tenen molt en compte la informació malentesa.

Podeu veure tota la informació a: LEXCOVID

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *