Quotes escolars

Les quotes escolars són aquells imports necessaris per al bon funcionament de l’escolarització de l’alumnat a l’escola. A escala global, hi ha 4 grans conceptes on es poden carregar uns imports determinats:

1. Llibres escolars

Els nostres projectes i metodologies fan servir determinat material que és essencial per al desenvolupament del dia a dia a l’aula. Aquí hi entra tant material físic com digital.

L’import dels llibres canvia cada curs segons què es necessita i anualment es revisa. Les quotes d’aquest any són les següents:

🔗 Quotes llibres escolars

2. Material escolar

Material fungible d’ús diari a l’escola. Aquí hi entren els llapis, colors, retoladors, gomes, maquinetes, fulls, fotocòpies, material de plàstica…

El preu establert per l’escola i aprovat pel Consell Escolar és el següent:

Material escolar: 75€

3. Quota AFA

Diners que, gràcies a la col·laboració de les famílies de l’escola, es destinen a activitats o usos que les famílies creuen necessàries per a l’escola. Pagar la quota AFA també suposa tenir un descompte als llibres escolars. Cal dir que el pagament de la quota AFA es fa per famílies, no per alumne/a, per tant, si hi ha germanes o germanes a l’escola només es pagaria per un únic alumne/a.

El preu establert per l’AFA és el següent:

Quota AFA: 30€ / família

4. Sortides i excursions

Activitats dins l’horari lectiu i amb propòsit educatiu que es fan a proposta de l’escola i que formen part del pla d’estudis de cada alumne/a. Les quotes de les sortides i excursions venen determinades per les empreses que ofereixen el servei i canvien any rere any i segons l’activitat.