FESTES

Carnaval febrer 2012 AMPA escola Santa Susanna

FESTES POPULARS 2016/2017

L’activitat festiva a l’escola està present al llarg del curs.

Es programen festes relacionades amb les tradicions populars i d’altres pròpies del centre.

Nadal: El dimecres 21 de desembre  Cantada de Nadales, per part de tots els alumnes d’Infantil i Primària.

El dijous 22 de desembre, pel matí, visita del patge dels Reis Mags, caga tió, l’amic invisible,…

Carnestoltes: Divendres 24 de febrer ball de Carnaval a la tarda. L’A.M.P.A subvenciona la festa amb un conjunt musical i un berenar.

Setmana de Sant Jordi: 6a Fira d’intercanvi de llibres.
Venda de roses per part dels alumnes de 6è pro sortida final de curs.

Final de Curs: Divendres 16 de juny a les 19h Festival final de curs amb l’actuació de tots els alumnes de l’escola. A partir de les 21:30 Sopar de Germanor i ball discoteca.

1. claudia ferri

Que be farem el concert de Nadal estic molt contenta!!!!! A tots ens sortiran molt bé les cançons!!!! Us desitjo a tot el cole Bon Nadal i Bon Any 2012!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *