VISITA NUCLI URBÀ 3r

El passat 5 de febrer els alumnes de 3r, vam fer una sortida pel nostre municipi.

Vam tenir la gran sort que ens van rebre al shorts del costat de l’escola amb els braços oberts i ens van acompanyar a veure la bassa que recull l’aigua per poder regar els horts. Aprofitem per donar les gràcies als pagesos tan simpàtics que ens van acompanyar i ens van ensenyar tantes coses.

Seguidament, vam anar a fixar-nos en els llocs més emblemàtics del nostre municipi: l’església de Sant Esteve, la casa on va néixer el president Josep Tarradellas i el bust de la Rambla que el recorda, la font de la pubilleta,…

Mentre fèiem aquest recorregut, vam estar observant els comerços del C/Major i els anys que havien estat construïdes algunes de les cases.

Va ser un gran matí on vam poder gaudir de les petites meravelles del nostre poble.

Donem les gràcies també a en Carles Sancho, que any rere any ens acompanya en aquestes sortides, compartint amb tots nosaltres els seus coneixement.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *