Activitats extraescolars

Gràcies a la tasca que desenvolupen els membres de l’AFA els nostres fills poden realitzar les activitats extraescolars. Per aquest motiu és obligatori ser membre de l’AFA per poder fer la inscripció a qualsevol activitat. Si encara no ets soci, clica aqui.

Cal seguir les següents normes per a un correcte funcionament de les activitats:

• Activitats que comencen a les 16:30h: els monitors s’encarregaran de recollir els infants als llocs següents:
    • Educació Infantil i Cicle Inicial: el monitor recollirà els nens i les nenes i els portarà a cada activitat.
    • Cicle Mitjà i Cicle Superior: cada nen/a es desplaçarà a l’indret on es realitza l’activitat.
  • Activitats que es realitzen a l’escola a partir de les 17:30h: els nens i les nenes que hi participen no podran esperar-se a l’escola si no és que realitzen alguna altra activitat o utilitzen el servei d’acollida de tarda; és a dir, hauran de marxar a les 16:30h per tornar després o també podeu contractar el servei d’acollida.
  • Activitats que es realitzen fora de l’escola: el trasllat dels infants serà responsabilitat dels pares i les mares.
  • El dia d’inici de les activitats els monitors arribaran una estona abans de començar les classes per poder atendre les possibles consultes.

Preinscripció Extraescolars 2023-2024