Llibres

Llibres 2022/2023

Benvolgudes famílies, des de l’AFA de l’Escola Santa Maria i com cada any hem gestionat els llibres que necessitareu per curs vinent i ja us podem informar del cost de cada curs. Adjunta trobareu la informació per poder fer l’ingrés o la transferència durant l’estiu. Donada la nova data d’inici del curs vinent, encara no sabem quan es podran lliurar els llibres, però estem treballant per tal que els vostres fills i filles tinguin els llibres el primer dia de classe. Quan tinguem aquesta informació us la farem saber.Assegureu-vos que en el justificant dels llibres surt el nom i curs del vostre fill/a (ex: JOAN PEREZ LOPEZ 3R) i en el justificant de la quota de l’AMPA surten les dades de la família (ex: FAMÍLIA PEREZ LOPEZ) i guardeu els rebuts per portar-los quan vingueu a recollir els llibres.

Si voleu també podeu enviar els justificants al mail llibressantamaria@gmail.com.

Descarregat el teu curs:

Llibres 1r Curs 2022-2023

Llibres 2n Curs 2022-2023

Llibres 3r Curs 2022-2023

Llibres 4t Curs 2022-2023

Llibres 5e Curs 2022-2023

Llibres 6e Curs 2022-2023

Per a qualsevol dubte o aclariment ​​podeu adreçar-vos a: llibressantamaria@gmail.com

Salutacions

AMPA Escola Santa Maria de Cervelló