Dia de la Pau 2022

Benvolgudes famílies,

Ahir dilluns 31 de gener vam celebrar el dia de la Pau. Tots els nens i nenes de l’escola Santa Maria ens vam fer aquesta pregunta: QUÈ PODRÍEM FER PER MILLORAR EL MÓN?. Durant el dia vam debatre i compartir les nostres idees en grup classe i vam crear una bafarada on vam escriure les nostres conclusions o idees principals. A la tarda ens vam trobar tots a la pista de l’escola i vam fer un acte on vam compartir i llegir els diferents missatges de cada classe. Els vam anar enganxant al voltant d’un mural on hi havia plasmat un dibuix del planeta Terra amb un colom.

Va ser un dia molt maco i vam gaudir molt!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *